tirsdag den 10. oktober 2006

Status rapport/status report



Weekenden bød på en ikke velkommen forkølelse, ikke fedt når man skal til jobsamtale, og en flytning af Lillemanden, der indtil I lørdags delte soveværelse med mor og far, men vi forstyrrede hans søvn og han forstyrrede så vores til gengæld. Nu har han endelig fået sit eget værelse, hvilket jeg havde håbet vi ikke nåede i dette hus, men pyt, han sover igennem nu og det gør underværker for vores kolossale søvn underskud.



Mandag var jeg så mærket af forkølelsen at jeg droppede sokkerne for en stund og gik i gang med et sofapude betræk i 50x50 i mit netto bomuld/akryl garn, håber der er nok til 2 af slagsen, men det vil kun tiden vise da der ikke er nogen løbelængde angivet på garnet.

I morgen skal jeg til en opfølgende samtale på det ene af de jobs jeg var til samtale på i fredags, kan mærke min mave gør knuder, men det tager vi med.

This weekend meant a not at all welcome cold, not optimal when one is at a job interview, and a move of my baby boy/toddler who until Saturday night slept in our bedroom, but we disturbed his sleep and in turn he disturbed ours. He finally got his own room, I had hoped he wouldn't in this house (we are in the process of selling), oh well, he sleeps through the night and it works wonders with ours enormous sleep shortage.



Monday the cold had me so beat that the socks had to rest, and I started a pillowcase 50 cm x 50 cm, in some cotton/acrylic yarn I got from my favourite discount store, I hope there is enough yarn for 2 pillowcases but only time will tell since there is no mileage on the yarn.

Tomorrow I am going for a second interview for one of the jobs I was interviewed for last Friday, I can feel my stomach acting up, but it will be worth it if I get the job.

Ingen kommentarer: