torsdag den 26. oktober 2006

Så pokker da også/Just shoot me now.

Jeg blev færdig med foden på svigerfars ene sok i går aftes, så nu mangler den bare tåen, men jeg ville vente til den anden sok var klar.
Jeg tog glad fat på den anden sok her til morgen bare for halvvejs på foden at opdage at jeg lave lavet en fejl med ribben midt på skaftet, jeg vurderede at jeg kunne lade masken falde og så hækle den korrekt op, men først kunne jeg ikke finde mine hæklenåle og så opdagede jeg at jeg havde lavet en hel pind værd af fejl, så jeg overgav mig og begyndte at rippe sokken, da jeg til min gru ser at jeg på den anden side af skaftet næsten ved toppen havde sprunget en pind over, rip rip rip.

Nu ser sokken sådan her ud og det har lange udsigter at få den færdig inden weekenden, øv øv øv.

Måske er det min egen skyld, jeg forudså kedelige sokker og jeg må nok sige jeg har fået kam til mit hår.



I finished the foot on the first of my FIL's socks last night, so all that remains is the toe, but I wanted to complete the second socks foot and do them together.
So this morning I picked up the sock and knitted away, but halfway up the cuff I discovered an error in the rib, I started to correct the error, but first I couldn't find my crochet needles, then I found more errors and decided to rip the sock back to the mistakes, halfway there I found yet an other error right at the beginning of the cuff, blast.

Now the sock looks like this and I'm a long way from finishing it by this weekend, bugger bugger bugger.

I my have jinxed it though, as I predicted it would be a tedious pair of sock to knit, I dare say I got what I asked for.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej line

Det er vel nok ærgerligt med den sok, man går jo helt i stå når man laver sådan noget. ellers er det fine ting du laver.
Kh Jane