søndag den 3. juni 2007

Færdig/Doen


2. par sokker er færdige og hænger i skrivende stund og lufttørre efter at være blevet skyllet op.

Der var 2 g af den røde garn tilbage da jeg var færdig, puha tæt på.

Jeg er meget tilfreds med disse sokker og hvis det ikke lige var fordi de allerede havde en modtager så ville jeg beholde dem selv.

Når sokkerne er tørre bliver de pakket sammen med resten der skal af sted og så sender jeg pakken i morgen.

2. pair are done and are now air drying outside, after s quick rinse.

There was 2 g. leftover of the red yarn, who says I like to cut it close.

I am very pleased with these socks and was it not for the fact that they already have a intended I would keep them all for myself.
When the socks are dry they will be packed and sent of along with all the other stuff tomorrow.

3 kommentarer:

Nicole sagde ...

These are so lovely! I like the changes you made to the pattern - they look very uniformed.

DH now wants a pair :-)

Tina Olsen sagde ...

De er blevet rigtige gode Line..
Jeg kan godt forstå du selv vil eje dem...men så må du jo igang igen..

Unknown sagde ...

Those are really great socks! U love that you made them Dobby socks! :)