mandag den 25. august 2008

En FO og hjælp ønskes



Kusinens cafe sjal er færdigt, men jeg er ikke helt glad for resultatet.
Der er brugt 319 g Kauni dog ikke fra mit lager så ingen procent på min lager nedbringelse.
Strikket på pind 3½.
Startet 9. August 2008 og lukkede af den 24. August 2008 arbejede ikke på det mellem den 15. August og 22. August.
Størrelse: 192 x 90 før udspændning.



Og da jeg ikke har taget noget garn med mig må jeg finde på noget med resten af Kaunien og valget faldt på Queen Anne Tørklædet, men men men jeg kan ikke finde hoved og hale på opskriften.
Jeg er nået til 2. omgang men så går jeg i stå. kan nogen klapstave opskriften for mig please?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har lavet tørklædet - men ikke set på oversættelserne - så dette er som jeg har forstået og gjort det:
- lav en fastmaske i første bue (lige ud for løkken på hæklenålen på billedet)
- 3 luftmasker.
- vend
- 13 dobbelte stangmasker i 6lm cirklen(den cirkel, som dannes når den 6lm kæde du har på billedet lukkes.

Håber at du kan følge hvad jeg skriver.

Anonym sagde ...

Hej , Jeg har set at Aalerusen, har lavet en fin opskrift på dette tørklæde :-)