fredag den 8. juni 2007

De sidste gaver og en FO/ The last presents and a FO

Så ankom de sidste 2 pakker fra min fødselsdagsgruppe

Jeg fik 2 50 g ngl. Match strømpegarn i farve 6003, 2 50 g ngl. Inka dreams farve 35 og et sæt Addi strømpepinde 2 mm fra Lisette.
Tusind tak Lisette, super gave jeg er meget glad for garn og pinde.



Fra Bettina fik jeg 1 100 g ngl. Fortissima Cotton Color farve 6521 og en smart lille rejse saks.
Tusind tak, Bettina glæd dig det er din tur lige om lidt :o)



Og så har jeg fået et par almindelige strømper færdige og vupti 63 g fra lagret, når de er tørre skal de sendes til Moster Lise, hun har nemlig snart fødselsdag.



Og så se her, jeg gruer for fremtiden, når prinsessen allerede på nuværende tidspunkt ikke kan gå forbi et spejl uden hun skal spejle sig i det.



Ha' en dejlig weekend.

The last 2 packaged from my birthday group arrived today.

I got 2 50 g skeins Match sock yarn in colour 6003, 2 50 g skeins Inka dreams colour 35 and a set off dpn's size 0 from Lisette the owner of Lynghoejgaard garnbutik.
Thank you so much Lisette.

From Bettina I got 1 100 g skein Fortissima Cotton Color colour 6521 and a cleaver little travel scissor.
Thank you Bettina, you have something to look forward to :o)

And as for the FO I've finished a pair of plain socks, and when they are dry I'll send them off to my aunt Lise who has a birthday coming up very soon.

And I leave you with this, should I worry for the future, when already the princess can't pass a mirror without posing and grooming?

Have a nice weekend.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så er det i gang med strømpepindene, Line! Jeg kiggede idag i Britts eksemplar af gulerødder og hønsefødder, og der er en slags patchworktrøje der i den grad lægger op til strømpegarnsresterne :o)
Futter af eskimo garnet, fin ide! jeg så en taske filtet med stigegarnet, det gav en sjov relief effekt fordi det ikke også filtede. Det var et andet mærke, så jeg kan ikke garantere for effekten af cash 25...
kh Linda