onsdag den 6. juni 2007

Hvor heldig har en pige lov til at være/How lucky can one girl get

Som I kunne læse af sidste indlæg, havde jeg meget ondt af mig selv i mandags, og den havde min søde gemal fanget, så på trods af at jeg allerede havde fået en vanvittig dyr gave, så havde han lige denne orkide med hjem til mig.



Tirsdag var det meningen at vi skulle have været på friluftsmuseet, men influenzaen satte en stopper for den ide, men ingen kunne få mig til at aflyse min fødselsdagsmiddag hvor mine svigerforældre og mine 2 søde mostre havde lovet at deltage.

Og se lige hvad de havde med til mig:

Paradisets børn af Marianne Frederiksson og Rosenglæde af Nina Ewald fra min søde moster Lise, dem glæder jeg mig til at læse.



Og en super lækker strikket taske, som min moster Lene's svigerdatter har strikket og Lene syet for i.

Vi hyggede os og jeg glædede mig ved tanken om at dette var den sidste fødselsdag vi skulle fejre i det gamle hus.

I dag har jeg måtte melde mig syg, feberen raser stadig og min krop gør ondt, øv :o(

Men sørme om ikke de første pakker fra min fødselsdagsgruppe dumpede ind af døren og hvilke gaver.



Fra Lene 4 ngl. lyseblå bomuld til Lillemandens tæppe og en pakker Merci chokolader, lad os se hvor længe de holder….
Tusinde tak Lene lige det jeg havde ønsket mig, kan man være heldigere?



Fra Helle en overdådig gave, 100 g Fortissima Colori farve 9070, 150 g Fortissima colori 6 tråds farve 15 og 100 g Tryllegarn Magic farve 24 + 11 ngl. strømpegarns rester og for det ikke skal være lyv 5 strømpeopskrifter.
Tusind tak Helle jeg er overvældet, ord kan ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er.



Og tilslut lige en tak til Lise for at have sat mig i en sådan vidunderlig fødselsdagsgruppe.




As you might have read in my last entry, I was pretty down and feeling sorry for myself on Monday, this my husband noticed and brought me a orchid, even though I just got a very expensive present.

Tuesday we were meant to celebrate my birthday at the openair museum, but my influenza put a stop to that, but not even that could make me cancel my birthday dinner, where my in-laws and my 2 sweet aunts should come.

And see what they brought me:

My aunt Lise gave me Paradisets børn by Marianne Frederiksson and Rosenglæde by Nina Ewald.
My aunt Lene gave me this bag handknittede by here daughter in-law and that she lined herself, beautiful I tell you.

I enjoyed their visit and the knowledge that this was the last birthday we were to celebrate in the old house.

Today I had to call in sick, the fever still runs wild and my body hurts all over.

But then the posty had the first 2 presents from my birthday group with her, and oh what presents.

From Lene I got 4 skeins of cotton for my toddlers blanket and a box of chocolates.
Thank you so much, just what I wished for.

From Helle I got 100 g Fortissima Colori colour 9070, 150 g Fortissima colori 6 thread colour 15 and 100 g Tryllegarn Magic colour 24 + 11 skeins of leftover sockyarn and 5 sock patterns.
Thank you ever so much, just what I wished for, and ever so much more.

And last but not least I would like to thank Lise for putting me in such a great birthday group, they rock.

Ingen kommentarer: