mandag den 27. oktober 2008

Vidunderlig Weekend



Ungerne og jeg har haft en vidunderlig weekend, jeg genvandt besindelsen og roen og ungerne de bare nød livet og den extra time natten til søndag gav os.

Lidt håndarbejde fik jeg også fra hånden, og antallet af færdige par sokker er hele 2og lige så snart min telefon kommer retur fra rep. for anden gang så uploader jeg billeder af dem.

De er selvfølgelig til ungerne og de er begge tilfredse med dem, selvom Datterens godt kunne tåle en cm eller to mere i foden.

Det var ikke kun mig der syslede med håndarbejde, Datteren sortede garn og Lillemanden påbegyndte hans første karklud, i helt eget design.
Foto's følger.

Og så tror jeg på drømme, og denne nat har givet mig et meget tydeligt billede af hvad min næste kærlighed skal indeholde og tro mig jeg vil ikke nøjes med mindre.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih hvor lyder det dejligt kære LIne:-) Det glæder mig rigtig meget, og jeg ønsker dig og børnene en skøn uge - og at du meget snart må møde din drømmemand:-)
Knus Lene

Anonym sagde ...

Hej Line

Hvor det glæder mig i har haft en vidunderlig weekend, det trængte du til.

Hvis du hen af vejen finder din soulmate, så vil jeg ønske for dig at du får det som du ønsker.

Knus fra Dorthe 71 NB