søndag den 14. juni 2009

Toe up, with Turkish cast on, Afterthough heel and Kitchener Stitchsscrap yarn socks

Det var WWKIP og det lykkedes mig for første gang i alle de år jeg har strikket at deltage og så i ikke mindre end 2 arangementer

Jeg startede med brunch på Cafe Felix i Albertslund kl. 11 og fortsatte med Lona og Bente til Hvidovre Torv hvor Jeg ikke gik før kl. 17.

Yesterday was WWKIP day and I atended no less than 2

I started with brunch at Cafe Felix in Albertslund At 11 AM, and continued with Lona and Bente to Hvidovre Torv where I left at 5 PM.

Kameraet var med men ikke ude af dets etui hele dagen.

I stedet fik jeg lov at lave show and tell, da de på Hvidovre Torv gerne ville se både se turkish cast on og en afterthough heel.

I had the camera with me, but Is wasn't out of its case once.

Instead I got to do show and tell:o) When some thought my leftover scrap sock where knited in an for them new and wery cool way.

Vi endte ude på Hvidovre Torv på trods af vinden og jeg fik lidt sol efter al den regn vi havde fået de sidste par døgn.

Jeg takker alle der gjorde det til en hyggelig dag.

And after the rain I even managed til get a little sun, not entierly on purpose, but non the less.

I thank all who made it and enjoyable day.

Og nu til det særligt interessante, nemlig en FO...Ta Da

Mine toe up reste sokker, lavet med turkish cast on, afterthought heel og lukket med kitchener stitchs.
Mine første toe up sokker der rent faktisk passer og jeg knus elsker dem.

And now to the really great part, I have a FO to show you.....Ta da

I finished my toe up scrap socks, made with an turkish cast on, afterthought heel and kitchener stitchs.
My first toe up' socks that fits, and I love them.



Fakta:

Opskrift: Blanding af mange
Garn: rester fra kurven
Mængde: 78 g

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej.
Kender du denne måde at lukke af på? http://www.knittingdaily.com/blogs/daily/archive/2007/12/19/a-last_2D00_minute-finishing-trick-for-you.aspx
Lettere end at sy synes jeg.
Flotte strømper.
Hilsen Anette

Garn, hund & kat sagde ...

Hold da op et arbejde for et par sokker :-)

Men fine er de blevet, tillykke med dem og sikke da I kom omkring i går :-)