mandag den 1. januar 2007

Første indlæg i det nye år.



Nytåret blev fejret med min kusine og hendes familie, dejligt vi fik snakket, grinet og hygget igennem, Tak Louise og co.



Før gæsterne kom rippede jeg vårsjalet op, jeg måtte erkende at det ville blive muligt at finde frem til hvor i opskriften jeg var nået, men jeg vil da ikke snyde jer for et billede af det jeg havde nået før det led trævle døden.

Jeg fik en bestilling på et par filtede futter til kusinens datter i går eftermiddags, og 1 2 3 fik jeg reduceret lagret med 70 g, men i mellemtiden dukkede endnu et ngl mohair op på præcis 70 g, så det gik lige op, øv altså.



Kusinen har bestilt et par til sig selv og nu har Gemalen sørme også bestilt et par, men jeg har ikke garn hverken til det ene eller det andet, så de må vente til efter d. 27.01.07 hvor jeg har solde dag.
Futterne kom ufiltede med kusinen hjem og jeg er spændt på hvordan filtningen går.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nej, hvor er det ærgerligt med det sjal, du var da kommet et godt stykke op.
Kh Jane