søndag den 28. januar 2007

+ 5,1 kg på garn kontoen ;o)

Nyt nyt nyt, garnet har fundet et nyt hjem, Charlotte du var hurtigst, så send mig din adresse på e-mailen nederst i dette indlæg og så finder jeg ud af hvor meget det kommer til at koste i porto.


Som Lise ganske rigtigt siger er der sneget sig et pænt plus på mit garnlager, men da det blev købt på en lovlig solde dag og efter brug af dit garnlager startede tæller jeg det ikke som sådan med i det lager jeg skal bruge af, men det er blevet 5,1 kg tungere.





Og så til et tilbud til de af jer der ikke er tilmeldt brug af dit garnlager.





Jeg har valgt at droppe mit latiffa tørklæde og har derfor 150 g af hver af de viste farver til overs, jeg ved at jeg aldrig kommer til at strikke med dette garn, så hvis der en i blogland der vil have det, du skal bare selv betale portoen så lig en besked eller skriv til mig på lmp @ get-it.dk (fjer selv mellemrum) og det er dit.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hmm, nu bliver jeg nysgerrig! er der noget du ikke kan lide ved det garn? jeg har nemlig noget af det liggende, og overvejer hvad jeg skal bruge det til.
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Hej Frida

Garnet som sådan er vel ok, farverne genere mig og så ved jeg med mig selv at jeg ikke kommer til at bruge det igen.

Anonym sagde ...

Jamen det ville da ikke gøre noget hvis det kom til Haarby - jeg vil gerne ha det

Anonym sagde ...

juhuuuu - jeg skal tage godt imod det og bruget det godt.

Min adresse
Charlotte Illum Larsen
Linien 44
5683 Haarby
chillum39@hotmail.com