søndag den 6. januar 2008

Første FO i 2008/First FO’s of 2008

Som jeg nævnte i et tidligere indlæg bliver 2008 året i strømpernes tegn og i den forbindelse kan jeg med stolthed præsenter årets første FO’er.



Et par sokker i Alpaca i str. Nyfødt, strikket til en kollega som bliver farmor for første gang lige om lidt.
Her fremvist på min gamle babydukke. Bidrag til Sock a month Knit-along 5



Andet par er hovedsagligt strikket i arwetta str. 40, de er strikket som mit første bidrag til Six Sock along og gælder også som bidrag til Sock stach elimination campaign og Sock a month Knit-along 5, da de er strikket udelukket fra lager beholdningen.

Jeg har fået besked om at turen til Klippan er arangeret til på lørdag og jeg er velkommen, så dagen er bugget og jeg glæder mig som et lille barn.

Jeg har overvejet om jeg skulle lave en garn slankekur, og har næsten bestemt mig for at en evt. slankekur kun vil komme til at gælde strømpegarn, mere om det senere hvis jeg beslutter mig for at lege med.

As mentioned before 2008 will be in the sign of the sock, and to open with style may I present this years first FO’s.

First a pair in Alpaca size newborn, modelled by my all babydoll. Thies are the first contribution for Sock a month Knit-along 5.

Second pair are mainly knitted in arwetta, size 40, first pair for Six Sock along and counts for a contribution for Sock stach elimination campaign and Sock a month Knit-along 5.

I got word that the trip to Sweden are scheduled for next Saturday.

Ingen kommentarer: