fredag den 7. september 2007

Jeg nægter at tro det/I don’t belive it

Vi har lige haft besøg af to service folk der skulle tjekke vores jordvarmeanlæg og dommen er hård anlægget er i stykker og der er ingen udvej, hele anlægget skal skiftes.
Sidste fredag var det det elektriske system der fik dødsstødet og nu jordvarmeanlægget, vi er ikke klar på flere overraskelser lige nu tak.

En god ting er dog at vores lokale hårde hvidevare forretning kan levere alle hårde hvidevare i dag på nær køleskabet som de først kan få i næste uge.



Jeg fik lavet Lillemandens djævlehue færdig og har på begyndt en ny til vores dagplejers datter, efter at have set hendes udtryk da hun så Lillemandens, måtte jeg bare lave en til hendes datter.

Og så en lille opbyggelig historie om hvordan man ikke skal lege med fluepapir.

Som I jo ved så er jeg hysterisk når det kommer til fluer så i går lokkede jeg gemalen til at købe nogle af de der fluefangere med kraftig lim. Jeg havde hængt en af dem op ikke langt fra puslebordet og her til morgen gik jeg lige ind i den, ikke nogen god ide især ikke hvis man som jeg har langt hår.
En ½ liter olie senere og en masse hår fattigere var den ude af mit hår, men jeg lover aldrig at gør det igen.

We just said goodbye to tow servicemen we hired to check our heating system and they left with the cruzing news, the system is up for replacement, this next to the electric system brought us to our knees, no more surprises please.

One good thing is that the local hardware store can deliver most of our appliances today only the refrigerator is being delivered next week.

I finished my boys devilhat and promptly cast on for one more for his daycare moms daughter after seeing his daycare moms eyes when she saw his hat.

And now for a little story of what not to do with flypaper.

The husband bought some for me yesterday and I in my wisdom placed on near our changing place for my son, this morning I walked right into it, not a good idea, even less so if you like me have long hair.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Altså Line. det er da også lidt fjollet at hænge den der. de skal hænge i vinduerne. Håber at der er lidt tilbage af frisuren.
Godt at der er udsigt til de hårde hvidevarer og øv med jordvarmeanlægget.
Havde I ikke en bygningssagkyndig med inden i købte?

Anonym sagde ...

Ubs Line, det var dog uheldigt, håber da ikke at du er blevet helt skaldet.
Trist med alle de overraskelser når man lige er flyttet ind. Det burde forbydes ;-(
KH Lise

Anonym sagde ...

Hej line

Suk stakkels jer,håber for jer at det var alle de overraskelser der følger med et huskøb.

Som Dorthe skriver ak ja de flue......er bedst at hænge i vinduerne,håber stadig der er lidt hår tilbage........

Jeg krydser for jer at det fremover vil se noget lysere ud,hilsen dorthe71 nb.