mandag den 17. september 2007

Sygdom/Sickness


Først vil jeg sige tak til kommentarerne til sidste indlæg, jeg er generelt rigtigt dårlig til at svare på jeres indlæg, men de værdsættes og nydes, Hanne jeg lover at svare på dit spørgsmål om Vingstedcenteret, havde faktisk skrevet et svar til dig men fik trykket på den forkerte rast så svaret endte i intetheden.

Sygdom har fældet 75 % af familien, kun datteren er gået umærket forbi, gemalen fik dommen højresidet lungebetændelse tidligere i dag, jeg ligger med snue, ondt i halsen og generelt unwellness og lillemanden hoster og snotter.

Siden sidst har jeg færdig gjort dagplejemoderens datters djævlehue, færdig gjort en sok og vundet 35 ngl. garn op ikke meget det ved jeg, men som sagt er vi ikke helt på toppen.
Jeg har en sok på pindene lige nu og når den er færdig får Hippiekluden en tur, jeg er håbløs bagefter, de er begyndt på 2 omgang gisp, men mon ikke jeg når det, jeg har i hvert til fald undet mit næste mønster hvis ikke en anden snupper det først.

Det er mandag og det betyder gymnastik for datteren, i dag måtte jeg pænt vente i omklædningsrummet, men heldigvis sad der en anden mor, og hold nu fast, hun hæklede så den time gik hurtigt med garn snak med mere.
Hvor heldig har jeg lov at være.

First off I want to tell you how much your comments are treasured, I’m really bad at answering back, but I truly treasure every one I receive.

Sickness has gotten hold of 75 % of my family, only one not effected is the daughter, my husband has pneumonia, I am suffering from a cold and so is my youngest.

Since I last wrote I finished the hat and a sock, next of is a little work on my hippie scarf, I’m hopelessly behind, the others are on round 2, but I have found the pattern I’m gonna submit, cross your fingers nobody else gets the same idea.

It’s Monday, and that means that the daughter gymnastic class, this time I was asked to wait in the charging room, luckily there was and other mother making a scarf, so soon we where talking yarn and patterns, lucky me.

Ingen kommentarer: