lørdag den 9. juni 2007

Dette års første/This years first


firsts 2007
Originally uploaded by lmobak
Sidste år var fuld af første gang, især min have bød på første gange, så stor var min overraskelse da også dette år allerede nu har budt på op til flere første gangs oplevelser.

Datteren fik klippet håret kort for første gang, sønnen fik klippet frisure for første gang.
Det er første gang mine digitalis blomstre (såede dem for 2-3 år siden), det sammen gælder mine nelliker, mine bonderoser blomstrede for første gang nogensinde og det ser ud som om min hortensia også vil blomstre i år, og min silkepæon lover også en blomst i år.
Ungerne fik årets første dukkert i går.
Jeg har fået lavet min første fra tåen op strømpe, mangler lidt finesser, huller ved hælen m.m., men mon ikke min strikkegruppe kan hjælpe mig der?

Last year was full of firsts; especially my garden offered many firsts, So you can imagine my surprise, when this year has offered quit a few already.

The daughter got her hair cut short for the first time; my son got his first real hair style.
Many flowers in the garden is flowering for the first time, the kids had their first trip in the pool yesterday.
I made my first ever from the toe up sock.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Digitalis blomster kun hvert andet år, mine blomstrer også i år og har endda sat 4 nye i samme bed. Næste sommer vil jeg plante et par nye, så jeg er sikker på at have nogen HVERT år. Mine bonderoser blomster ikke, øv og øv.
mht hullerne ved hælen - prøv at bruge tricket fra boomeranghælen, som strikkekurven har beskrevet på et tidspunkt, tror det er i november eller december 2006. Man skal lave dobbeltmasker..
mvh Linda