mandag den 19. november 2007

Endnu en gang/Once again

I går blev brugt til husmoderlige gøremål, ikke dem der batter noget men de sjove.
Jeg fik lavet æble gele og vindrue/solbær gele, elsker følelsen af at jeg i skabet har produkter som jeg har lavet fra bunden.
Jeg fik også bagt rugbrød og boller.



Denne uge er en tidlig uge på arbejdet, men i dag blev ikke som forventet, kl. 9:45 blev jeg kaldt hjem, sønnen havde kastet op og da jeg nåede frem var han faldet i søvn på køkkengulvet.
Han er helt bleg og har feber så et par sofapuder på gulvet, hans puder, hans tæppe og hans dyne og så var det en tur til drømmeland.



Jeg fik strikket en vante færdig, den afventer filtning, nu gælder det vante nr. 2 håber at de ender med at blive den rigtige størrelse når de er færdige.



Og så lige et bille af de færdig filtede alfesko på sønnens fødder.



Elsker levende lys i denne mørke tid.



Yesterday was spent doing fun housefrau things, such as making apple gel, grape/black currant gel, I just love having things I made from start to finish.

This at work is an early week, but already at 9:45 Ii was called home, the son was sick, when I arrived to pick him up he had fallen asleep on the kitchen floor, poor might.
Here he is asleep in the living room.

I finished 1. mitten its just waiting for its mate and a trip in the washer.

Last a picture of the finished elf shoes on the feet of the son.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Line
sikken det er længe siden. Hvor er du blevet flittig i køkkenet, det kan da få det dårlige samvittighed frem i os andre. Hvor er futterne dog skønne.
Håber at I trives i jeres dejlige hus. Her går alt son det plejer. Jeg hilser i aften fra dig.