mandag den 1. oktober 2007

Socktoberfest



Så er det 1. oktober og jeg er klar med en FO og en ny/gammel udfordring.

Først tak for lykønskningerne til mine unger, de gør mig komplet.

Jeg fik endelig strikket en makker til en af mine herreløse sokker og gemalen er glad, de første sokker i neutral farve.



Og så er jeg begyndt på kusines søns sokker i str. 6 år i regnbue garn, jeg kvier mig lidt ved farven, men det er hans valg og hvis de ikke falder i god jord så står der en prinsesse på spring for at overtage dem, hun vil nemlig også gerne have sokker i det garn.

Jeg har på tænkt at melde mig til socktoberfest igen i år, der er jo tale om en udfordring lige i mit tegn.
Socktober fest går i al sin enkelthed ud på at strikke sokker og så dele dem med andre over hele verden via en http://www.flickr.com/groups/socktoberfest/hjemmeside på Flickr.

Har lige tjekket Ravelry der 349 før mig i køen, uh nu sker det snart.

Hanne V jeg har endelige taget mig sammen til at besvare dine ? se i kommentarene på de indlæg du meldt ind på :o)

It’s the 1. of October and I’m ready with a FO and a new/old challenge.

I finally finished a whole pair of socks, the husband is very pleased, no strips.

In horror of socktoberfest I cast on for a pair of sock for my cuisines boy, not sure of the colours, but he chose the yarn himself and if he dosen’t like them I know a princess who will, she has plased an order for socks in the same yarn.

I have joined socktoberfest again this year; it’s a challenge after my heart, knitting socks for a whole month, gotta love that.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flotte farver til de sokker, hvad er det for noget garn de strikkes i - og nej det er ikke de grå :-)

LineMo sagde ...

hej

De er strikket i opal farve 1705 købt hos markno

Line

The Silent Knitter sagde ...

Tak fordi du stillede min nysgerrighed, Line
Kh Hanne V