søndag den 18. februar 2007

Jeg sagde at jeg ville blive færdig



Og jeg blev færdig.
Et par sokker af Opal Acapulco 74 g er røget af lageret, ikke meget, men der ligger andre ting og venter lige og de næste 3 hjørner.



I dag stod i fastelavn s tegn, Gemalens firma inviterede til tøndeslagning og vi mødte talstærkt op.
Datteren var vanen tro Prinsesse, men en meget low key en af slagsen, Lillemanden var Karate kid med højrødt bandana.




Datteren blev kattekonge, og jeg tror næsten mor og far var meget stolte end barnet selv.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er da bare helt vild med de farver de strømper har - dem kan man da kun blive i godt humør af..

Anonym sagde ...

Tillykke med titlen af kattekonge! Kan godt huske det år min datter slog tønden i stykker i børnehaven. Hun blev helt ked af det, fordi den var gået i stykker:-)
Hilsner fra
Karina