lørdag den 17. februar 2007

Det går langsomt fremad



Med Lillemandens trøje, jeg bilder mig selv ind at jeg ville være mere huk på at færdig gøre den hvis den så ville komme til at passe Lillemanden når den blev færdig, men den er alt for stor.
Jeg strikker faktisk kun på den når jeg er i strikkecafe, den skal nok blive færdig, men den keder mig.



Jeg strikker også på Datterens futter men tror lige jeg vil filte den ene først for jeg har på fornemmelsen at den ikke kommer til at krympe lige så meget som det er meningen.

Og så har jeg af bitter erfaring opdaget at jeg ikke kan strikke mens jeg kører bil, og det betyder jo en voldsom minus på strikke tids kontoen i disse dage.

Jeg har sat det af min weekend hvor vi ikke er på landevejen af til at få færdiggjort mine sokker og så skal jeg finde en opskrift på et par maskuline fingerløse vanter til gemalen, hvis du sidder inde med en opskrift eller et link til en, så må du meget gerne ligge en besked.

Ingen kommentarer: