onsdag den 21. februar 2007

Tirsdags motto



Vores strikkecafe tirsdag aften er gennemsuret af et enkelt motto, nemlig:


Det er ikke svært, det er nemt


Det er fantastisk at se hvor meget de nyeste strikkere her iblandt mig selv springer ud i nye udfordringer, 3 af os har sprunget eller er på vej til at kaste os ud i en rib trøje (lyseblå rib) og så er der en epidemi af sjaler i gruppen, Tina 1 er hårdest ramt, hun har strikket 4, og jeg må indrømme at jeg også er smittet, mit bliver i papegøje Kauni (rød trekant).

Jeg har også kastet mig ud i et par fingerløse vanter (koksgrå rib) til Gemalen og var nået et pænt stykke, men valgte at trævle dem op og begynde forfra med en omgangs tæller.

Lillemandens trøje(dobbelt stribe helvede) lever en kummerlig tilværelse for tiden, men de fik da 1½ ny stribe i går, ikke meget, men jeg er da forbi udtagningerne.

Tirsdag bød også på en lønforhøjelse, mit firma har valgt at løfte grundlønnen for alle frontline medarbejdere, stort meget stort og det er udover de alm. Lønforhandlinger i juli.

I morges var det meget tidligt op 04:30 og det samme gælder onsdag morgen i hvert tilfald, snestormen eller den sne der følger med tvinger mig til at kører tidligere end normalt, så nu vil jeg sige godnat og sov godt.

Ingen kommentarer: