mandag den 12. februar 2007

Jeg er træt


Træt af at farte den nordlige del af vest sjælland rundt for at se på huse.
Før vi gik i gang med at kigge efter hus, glædede jeg mig, husker fra min barndom, hvor sjovt jeg synes det var at få lov at kigge i andres huse.
Men jeg har opdaget en ting om mig selv som faktisk trøster mig lidt, jeg er ikke nær så nysgerrig som jeg troede jeg var, jeg synes faktisk mest det er en pine at skulle hænge i en klokkesnor og med 2 ikke for lykkelige børn på bagsædet, er det begrænset hvor hyggeligt det er.
Jeg plejer også elske og har ofte plaget min bedre halvdel om at køre søndagstur, men nu hvor vi næste hver søndag bliver smidt ud af vores hjem fordi nogen skal kigge, så synes jeg pludselig ikke det er så sjovt mere, all right det er til mit eget bedste, men….

På strikkefronten har jeg færdig gjort en fut i garn fra Sverige og noget dobbelt Uldgarn fra lagret, og jeg tror næsten at de færdige futter, vil gælde som indlæg til Webstriks knitalong februar udfordring, eller halvt da opskriften er pæredansk.
Futterne er til datteren og er str. 27

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Kære Line
det er hårdt arbejde at finde den rigtige bolig, men det skal også være en nydelse. Tænk på at gøre det i børnenes tempo næste gang. Stop når I kommer forbi nogle dyr på en mark eller ser en legeplads med en skole eller andet. Sådanne nogle små pauser kan lette stemmingen meget. Og hvis I jages ud af huset så er det jo fordi der er nogle og se på jeres.
Pludselig er alle brikker faldet på plads og du får mange dejlige søndage hvor du igen vil plage om at køre en søndagstur.
Glæder mig til vi ses iaften