lørdag den 3. november 2007

Jeg glemte/I forgot

Jeg fik aldrig blogget om det 2. par strømper jeg fik strikket i oktober.



Str. 4 år strikket i INKA Dream, magen til lækkert blødt garn skal man lede længe efter og hvilken forskel fra opalen der bliver lækker lækker lækker når det er blevet vasket, men stift mens man strikker det.



På den første dag af november slog jeg op til en tvilling til en af mine enlige sokker, nemlig mine reste sokker i Aldi og ukendt strømpe garn. Jeg har slået op til tvillingen til den anden enlige strømpe på in UFO liste.

Jeg mærkede at jeg ville mangle strømpe strikningen så jeg søgte optagelse i to online grupper der skal hjælpe mig til at få forvandlet noget af mit store lager af strømpegarn til strømper.

Jeg er blevet optaget i Sock Stash Elimination Campaign og venter på svar fra den anden gruppe meget snart.

I den sidste uges tid har jeg siddet klistret til min bærbar, ikke for at kigge på blogs men for at lytte til Stephen Fry der oplæser J. K. Rowlings Harry Potter and the Deathly Hallows.
Jeg har ikke selv læst bogen endnu, får den danske udgave i julegave af mine svigerforældre.

I forgot to blog about the 2nd pair of socks I knitted for socktoberfest, they are knitted in INKA Dream, so soft.

On the first day of November I cast on for the twin for one of my orphan sock, namely the red and yellow leftover socks. I finished it last knit and to day I cast on for the other twin for the second orphan in my UFO pile.

As I could feel I would miss knitting socks I signed up for 2 new sock groups, so they could keep me going, helping me knitting up my huge sock yarn stash.

I was accepted in Sock Stash Elimination Campaign yesterday and are waiting to hear from the other group any day now.

I have been listening to Stephen Fry reading J. K. Rowlings Harry Potter and the Deathly Hallows.
I will get the book at Christmas fra the inlaws.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej Line
Det er noget meget flotte strømper du strikker.
Her går det osse i strømpestrikning lige for tiden.
Kh Jane

Anonym sagde ...

Flotte sokker. Spesielt de stripete. Du far bli med i Sockamania. Jeg sender deg monstret etc i morgen eller Onsdag. Jeg tror jeg trenger a bli med i the Sock Stash Elimination Campaign too. Har utrolig mye sockke garn.

Hilsen Anni (Sockamania)

LineMo sagde ...

hej Anni

Uh jeg glæder mig til at blive lukket ind ;o)

min mail har du ikke?