lørdag den 16. maj 2009

Så langt så godt


Udenfor regner det, men jeg fik lettet rumpen længe nok til at købe stoplesko, bolte og skruer til på torsdag.
Jeg fik returneret nogle stoplesko jeg havde fejlkøbt i Jem og Fix dog ikke uden en længere belæring fra personalet.

Jeg har købt en del af det som jeg skal servere til brunch på torsdag før mine gæster skal i arbejdstøjet.



Jeg har sneget mig til at strikke et etui til min nye telefon og da tingene skal passe sammen også et nyt etui til mit kamera.
Jeg kalder dem vandmelon etuier og jeg er yderest tilfreds.
Jeg har brugt 20 g. uld til de 2 etuier.

Nu vil jeg finde mine opskrifter frem for der skal bages kager til i morgen.

Åh forresten jeg har fået vasket op, støvsuget og ryddet op så helt håbløs er jeg ikke, kun næsten.

Ingen kommentarer: