lørdag den 9. maj 2009

Det hele værd

Jeg har nydt at have en hel dag extra sammen med Datteren og en halv dag med Sønnen.



Datteren og Jeg nåede lige at lave en ægte tøse ting, inden vi skulle hente Sønnen.



Jeg fik fundet et passende strømpe mønster til min nyeste strømpegarn, købt tidligere i år i Netto.



I dag havde jeg lovet ungerne en tur på Sporvogns museet og i løbet af et split sekundt havde jeg pluslig et barn mere med, ikke med min gode vilje, men barnet var ladt alene og jeg kunne ikke bære at forlade hende.



Nå pyt, turen blev ikke meget mere besværlig af den extra deltager og vejret var på vores side.



Jeg fik min første tur med sporvognen og vi tog en ikke helt vellykket tur i skoven.



På vejen hjem så vi disse og jeg fandt dem passende som punktum på dette indlæg i min strikkeblog.

PS. vores extra deltager er her stadig, hendes forældre er stadig ikke at finde nogen steder og jeg koger stille indvendigt.

Update 10.05.09

Veninden blev EFTER aftensmaden fulgt hjem af Datteren og endelig var der nogen hjemme. De forældre står ikke i meget høj kurs i min bog lige nu.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ihhh hvor har i hygget jer :o)
Håber du har fundet forældrene