torsdag den 21. maj 2009

Herlig Kristi Himmelfart



Jeg havde indbudt til brunch og hegns opsætning på denne torsdag.

Mine søde kusiner og deres mænd, samt en god ven havde meldt sig og da vejret viste sig fra dets bedste side



gik min udsigt fra dette



til dette.



Jeg var også så heldig at de havde tid at sætte mit paraplystativ op

>

og minsandten også min tallerkenrække.

Desværre er vejret nu ikke helt så medgørligt så mit vasketøj må vente til i morgen og forresten har jeg også glemt at købe tøjklemmer.

Jeg siger mange mange tak til kusinerne og min ven, jeg kunne ikke side her med et smil på læben så tilfreds med min nye udsigt, uden jer.

3 kommentarer:

Lona sagde ...

hvor ser det bare godt ud! Tillykke med den nye haveindhegning!!

Annette sagde ...

Hvor er det bare blevet en skøn have/terasse... og hvad er gode venner dog ikke værd i sådan en situation...
lækker tallerkenrække du har - og lækre bøger.

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud og sikke dejligt med familie og venner, som vil hjælpe :-)