søndag den 4. november 2007

On a roll



Jeg færdige gjorde tvillingesokken jeg på begyndte i går så jeg kan vist trygt sige at det køre for mig.

På pindende er der nu et par aflesokker fra Karen Noe, lige i tide til Webstrik’s 2007 along hvor november står i valknings tegn.



Min vidunderlige mand lavede mig et par sokkeblokker i dag, findes der bedre mage?



Vi fik udnyttet det kolde klare efterårsvejr, så æbletræerne blev skåret i facon, kaninen blev hentet ind og ungerne og jeg fik leget i strædets mange blade.

I completed the twinsock from last post and on the needles is now elf sock from Danish designer Karen Noe, just in time for the Nordic knitting groups knit along.

My wonderfull husband made me a pair of sock blockers, do they come any better, husbands I mean.

We toke advantage of the cold but clear fall weather and the kids enjoyed their play in the fallen leaves.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Hej Line
Nu er jeg altså misundelig. Jeg har efterlyst sådan nogen sokkeblokker i lang tid og så sent som i dag har jeg prøvet at overtale gemalen til at lave nogen. Nu vil jeg vise ham dine og se om ikke jeg kan fyre op under ham, på den ene eller anden måde;-)