onsdag den 7. marts 2007

Ok så er jeg klar til at få min straf



Jeg færdiggjort Marts måneds udfordring og strikke endnu en Djævlehue til Lillemanden, da det allerede er lykkes os at bortkomme den jeg lavede i sidste uge.





Og så har jeg indkøbt garn til svigerfars cardigan som han skal have når han bliver 60 i juli, det blev til 9 ngl arwetta farve 192 og når nu jeg viste at jeg skulle have en straf for at solde uden for rammerne, så besluttede jeg at solde igennem, så det blev også til 2 ngl arwetta i farve 193 allerede på pindene skal ende som en hætte trøje til Prinsessens build-a-bear kat, og 3 ngl Løve bomuld 8/4 i farverne 66 11 og 82.
Så Pia, Frida og alle I andre skønne kvinder hvad bliver min straf?




Jeg har taget en beslutning med hensyn til Lillemandens stribetrøje, godt hjulpet af min strikkecafe.
Fra nu af skal jeg strikke en stribe for hvert FO jeg får af pindene og så passer trøjen nok når den endelig bliver færdig.



Og så lige en note til Lene, din fødselsdagsgave forlader matriklen i morgen og så håber jeg den når frem til dig på fredag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Line

Flotte farver du der har købt.

Hvor går du i strikkecafe?

kh Sus

Lone Ringskær sagde ...

Flot hue. Jeg har også strikket én til min nevø, men ikke i så flot en farve. Hvad er det for noget garn?
Venligst Lone, Mårslet