mandag den 12. marts 2007

Endnu en FO og lidt fristelser



Jeg har færdiggjort endnu en af Gro's djævlespids huer denne gang i army og koksgrå og så krydser jeg finger for at den passer bedre end Opal huen.

Med den ryger også 27 g af lageret dejligt, nu skylder jeg Lillemandens trøje 2 striber.

Og som mange af jer nok ved har Netto strikkegarn og tilbehør i denne uge så jeg måtte af sted
Og før mine brug af dit garnlager buddies siger noget så er garnet en gave og tæller derfor ikke i mit lager, selvom jeg godt kunne blive fristet.



I min nærmeste omgangskreds er en ny strikker og til hende har jeg købt strikkepinde i bambus i lækkert omslag, meget flottere end mit, og et sæt strikketilbehør og så lidt bomuld i superlækre farver.



Til mig selv er indkøbt ikke mindre end 2 strikkekurve og et sæt strikketilbehør, lidt måtte jeg da have med hjem.

Ingen kommentarer: