mandag den 31. december 2007

Årets sidste FO’er/The last FO’s of 2007

Lige her på årets sidste dag vil jeg vise årets absolut sidste FO’er frem.

2 par børnesokker i reste garn.



De grå og hvide er til sønnen som ikke har fået et eneste par i år




og de blå og gule er til kusinens søn, da de sokker jeg strikkede til ham i oktober allerede var lige ved at være for små.

Godt nytår alle sammen.

On this the last day in the old year I will show you absolute last FO’s of 2007.

2 pairs of children socks in leftover sock yarn.

The white/grey are for my youngest, who haven’t had one single pair this year and the yellow/blue are for my cousins son.

Happy New Year All.

4 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej Line
Rigtig godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme her forbi næste år og se alle de flotte sokker du helt sikkert får strikket.
Knus Jane

Mona sagde ...

Godt nytår til dig..Jeg vil også kom her forbi i 2008:-)

Karina sagde ...

Godt nytår også til dig. Børnesokker får man alstå bare aldrig strikket for mange af og der er jo behov for dem til de voksende fødder. At det er et hurtigt og overskueligt projekt er jo heller ikke at foragte.
Hilsner fra
Karina

HANNE sagde ...

Hej Line
Rigtig godt nytår :)
Jeg sidder her og surfer efter den gamle hippieklud!!! Jeg ved du har bidraget og sendt videre, men den er sporløst forsvundet :( Har du brug for af få sendt nogle af de "gamle" mønstre, så du kan blive færdig med din?? Du kan bare sende mig en mail