onsdag den 14. marts 2007

3 striber og en FO



Jeg var endt med at skylde 3 striber på Lillemandens trøje, så dem snuppede jeg lige her ved computeren mens jeg fik læst lidt strikkeblogs.
Faktisk er det lidt snyd, for jeg strikker kun på et ærme af gangen, men det er enten dette eller intet, jeg vælger dette.



Den 3. stribe skyldes denne her lyserøde tweedy sag til datteren, hurtig at strikke, når man har hele opskriften.
Med denne hue er yderligere 59 g røget af lageret, dejligt.
Datteren er glad og så er mor også glad, næste FO bliver tja det vil morgendagen vise.



Jeg elsker mine turer på arbejdet i disse dage, når jeg kører hjemmefra er det mørkt, men inden målet er nået er solen oppe og fuglene synger.

Haven viser også tegn på forår, krokusene har været oppe længe, en enkelt vintergæk er også fremme og så blomstre juleroserne og primulaerne på fuld skrue.

1 kommentar:

Lene Sophie sagde ...

Hej Line.

Hvor er huen bare blevet flot. Det kunne være jeg også skulle strikke et par stykker til mine unger.

KH Lene Sophie