lørdag den 10. marts 2007

Weekend hygge



Datteren og jeg har lavet en fin æske til Oldemors sæber, så de kan komme helskindet over sundet sammen med resten af Oldemor's julegaver, de er meget for sent på den , men nu skal de af sted.

Prinsessen lavede også et par øreringe til Farmor, rigtigt vellykkede blev de synes jeg nu håber jeg bare at modtageren vil tage dem på om ikke andet, men så en enkelt gang.



Jeg har også fået ryddet op i mine nørklerier og i går kom der sørme nye ting til lageret, ikke garn lageret, men bogbeholdningen blev forøget med en enkelt bog og en er blevet bestilt, og så fandt jeg pailletter i Netto som Datteren og jeg bare måtte eje.

Og så til et par spørgsmål fra kommentarerne, som jeg for øvrigt er meget glade forJ

Først Sus:

Den strikkecafe jeg frekventere er privat og en udløber af en officiel strikkecafe der blev nedlagt da vores lokale strikkebutik skiftede ejer.
Vi er 13 glade strikkere der ses mere eller mindre regelmæssigt hver tirsdag.
Der er venteliste for at komme med, så det er ikke kun mig der håber på at vi snart får solgt vores hus så der kan blive en ledig plads.

Så Lone:

Huen som desværre er blevet lidt for lille (tog ikke højde for garnets tykkelse) er strikket i Opal strømpegarn, men er så vidt jeg er informeret en kollektionsprøve, så den er nok ikke videre tilgængelig.

Ingen kommentarer: