søndag den 29. marts 2009

En FO der batter eller se hvad jeg kan....

I dag var dagen hvor jeg endelig blev færdig med min udgave af Green Gable og jeg er oven ud tilfreds.



Fakta Boks:
Mønster: Green Gable
Designer: Zephur style
Garn: Bomuld/Hør fra Netto
Mængde: 665 g gid jeg havde lavet en garn-o-meter til andre garner.
Ændringer: En masse, garnet er så tungt at jeg besluttede at jeg ikke ville bruge den uden lange ærmer, andre indtagninger i bullen.
Hot/Not: Så helt bestemt HOT, kan ikke vente på at den bliver tør, ligger lige nu og tørre på badeværelsesgulvet.
En stor tak til Lise uden hvem den aldrig ville været blevet færdig.



Og så købte jeg i sidste weekend en slagborremaskine, men havde ikke mod på at bruge den, men sønnen ville gerne se den i aktion og det ville jeg jo også gerne så nu hænger mit lille nøgleskab og vores gæstesutsko på væggen som jeg har ønsket det længe.



Endnu en gang har jeg bevist overfor mig selv at jeg kan godt og jeg behøver ikke en mand til at gøre de trationelle mande ting for mig.

Hurra for mig og mit liv.

2 kommentarer:

Lona sagde ...

Godt gået Line!!

Anonym sagde ...

Sådan Line, godt gået.

Håber Matti syntes om det.

knus fra dorthe som hellere må få gjort sig færdig og komme ud af døren, det jo mandag.