lørdag den 21. marts 2009

Dagens program.

1. Bad TJEK (08:48)
2. Synsprøve TJEK (10:00)
3. købe madkasser til ungerne TJEK
4. købe sand til sønnens nye sandkasse TJEK
5. købe forlygte pære til bilen TJEK
6. et smut i stof og stil TJEK
7. Købe forråd til de næste 2 uger
8. skifte forlygte pære, måske skulle jeg spørge om Palle vil hjælpe mig.
9. vaske tøj TJEK
10. lægge tøj sammen
11. lægge tøj på plads
12. rydde op TJEK
13. gøre rent
14. ordne badeværelse TJEK (08:48)
15. strikke hvis jeg får tid ville gerne snart være færdig med min udgave af green gable.
16. lave backup af mine sms'er efter en ubehagelig oplevelse i sidste uge er det endnu mere påkrævet end før. TJEK selv sms'er som nogen troede de havde slettet er fundet og lagt et forsvarligt sted
17. købe ny mobil så datteren kan få en med når det er påkrævet.

Puha jeg skal vist til at komme i gang med det samme.

God lørdag

Lørdagen er næsten slut, meget er nået sidste omgang vask er i tørretumbleren, støvsuger og gulvstrubbe må vente til i morgen.

Ingen kommentarer: