lørdag den 7. marts 2009

Lørdage er ikke hvad lørdage har været



Ham her ser lidt misserabel for tiden, torsdag blev han kastereret øremærket og barberet.



I dag har jeg skilt mig af med nogle gamle venner, og hjem ført en ny der frister mig til at lade den stå fremme, men mit køkken er ikke stort.
Lige som jeg havde erhvervet mig min nye ven, blev jeg bugget som babysitter og væk var alle mine planer for lørdagen, men det gav mig dog en glimrende grund til at afprøve min nye ven og han virker glimragende.



Jeg fik dog midt i børnepasningen tid til at strikke et etui til mit kamera.



Nu er børnene hentet og jeg har som så mange gange før når jeg er alene lavet en grydefuld grøntsags suppe/pure som jeg nyder mens jeg ser Matador på DVD.

Håber på bedre held i morgen.
Fortsat god weekend.

Ingen kommentarer: