lørdag den 29. december 2007

Morgendagens mål/The goals of tomorrow






Julen er forløbet i ro og mag, som i de sidste 6 år har vi spist gås med alt tilbehøret og siden danset om juletræet og pakket et voldsomt bjerg af gaver op, på trods af at vi kun var 6 mennesker.
Ungerne fik hver især lige den rigtige gave til dem, Sønnen fik af sin storesøster en kaffemaskine der kan brygge ”rigtig” kaffe, super hit den har kørt lige siden og Datteren fik en Baby Anabelle fra Farfar og Farmor også et meget stort hit, så stort at hun løb tør for strøm sidst på juledag.

Jeg er også blevet begavet, men ingen fiber gaver i år, til gengæld har jeg fået sidste bind af Harry Potter samt en stor lanterne, en DAB radio og 2 sæt gudeskønt undertøj, et halstørklæde super soft og 2 nye links til mit lovelinks armbånd.

Jeg er blevet medlem af endnu et par sokkestrikke grupper i den forgangne måned og har en ansøgning uden til endnu en, så gæt hvad mit mål for 2008 vil være…..
NEMLIG mit mål for 2008 vil være at producere sokker af noget af mit strømpegarn, jeg er ikke så tosset at jeg satser at udrydde alt mit strømpe garn, for så skulle jeg strikke 6,6 par sokker pr måned og det er trods alt ikke sandsynligt.
Jeg ville også gerne nå at strikke mit super Karla sjal færdigt i 2008, samt strikke mindst 1 sweater til mig selv, men det er drømme og ikke mål i sig selv.

Lige om lidt er det januar og sidste år i januar var jeg med min gamle strikkecafe i Sverige og shoppe garn og jeg håber at blive inviteret med igen denne gang selv om jeg ikke længere er en del af gruppen længere.

Nu vil jeg gribe chancen og takke for alle jeres søde kommentar jeg værdsætter dem virkelig, selvom jeg er et fæ til at besvare dem.
Jeg byder jer et godt nytår og på gensyn i 2008.


Christmas has past, we enjoyed it immensely, been with each, exchanging gifts and enjoying life to the fullest.

I have joined quit a few sock knitting groups this past few month and now big surprise my goal for 2008 will be to knit socks. I’m not as foolish to think that I can knit up all my stash of sock yarn, that would mean that I should knit 6,6 pairs of socks pr month.
I also dream of knitting my first sweater ever for myself and finishing my Super Karla shawl.

Right around the corner is January and last year I was with my knit café In Sweden to buy yarn, and I hope to be invited again this time even though I’m no longer part of the café.

I will bid you a great new year og welcome back in 2008.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Line og familie

Også rigtig godt nytår til jer.Håber det bringer noget godt med sig.

Jeg nyder i ny og næ at kigge forbi,syntes det er helt vildt flot med dine strikklubber,er lidt misundelig på de lækre grå,husker ikke hvad du kalder dem.

Du er tit i mine tanker,tænker stadig på det store arbejde du gjorde inde på NB.

Tak fordi jeg må kigge forbi.

Mange hilsner fra Dorthe71