lørdag den 17. november 2007

Fremskridt/Progress



Jeg har fået strikket



og filtet et par alfe sko til sønnen, der er blevet klippet takker og de venter på den sidste filtning og en omgang latex, men jeg skal lige finde ud af hvor jeg kan få fingerne i sådan noget Latex.

Næste projekt på pindene er et par filtede luffer til sønnen i det overskydende garn fra alfekittet.

Gemalen har ydret ønske om et par mortificerede par alfesko, uden takker.



I dag har jeg lavet æble/ananas marmelade, det er første gang jeg prøver og jeg har endnu ikke smagt om det er blevet noget værd, men æble ananas kombinationen har længe spøgt i mit hoved.
Jeg har stadig sylteglas tilbage og en masse vindruer, mon der findes en opskrift på vindrue marmelade eller gele lavet på druerne og ikke vindruesaft.

I have knitted and felted a pair of elf shoes for the son, I have cut the edge and they are awaiting the last time in the washer and a layer of latex.

Next project is felted mittens also for the son, of the left over yarn from the elf shoe kit.

The husband has asked for at pair of modified elf shoes.

I have made apple/pineapple jam today for the first time ever, haven’t even tasted it to see if it turned out ok.
I still have some empty jars left, and a lot of grapes, wonder if there is a recipe for grape jam out there.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Hej Line
Her er masser af opskrifter med vindruer http://www.dk-kogebogen.dk/info/link-til-os/frugt-gront/frugt/vindruer.php
Kh Jane