mandag den 18. juni 2007

Ups and downs

Livet har bragt en del op- og nedture på det sidste.

På plussiden har jeg færdig gjort mit først par fra tåen op sokker, str. 6 år, har stadig problemer med huller i hælen, men næste gang jeg ser mit snit vil jeg spørge en der ved mere end mig.

Jeg har også strikket 2 uens sokker og påbegyndt en tredje.

Og så tror jeg at jeg har fundet det perfekte mønster til mit regnbue Kauni garn, nemlig Karen Noe's super Karla ønske kappe.

Har I set at strikke-feen holder strik-in? Slå et smut forbi og se om ikke du få tid til at slå et smut forbi.

På minus siden har vi fået et bud på huset, 250000 kr. under udbudsprisen, vi afslog, ville end ikke give et mod bud.

Som jeg frygtet mistede jeg mine vagter, og må nu alvorligt overveje at se mig om efter andet arbejde, så hvis der er derude i blogland der kender nogen der kan bruge en kundeservice medarbejder i Roskinde, Holbæk, Ringsted området så er jeg lutter ører :o(

Men værst af alt, mit livslys har været på forretningsrejse og kommer sent hjem, jeg savner ham.

Life has brought ups and downs in the past couple of days.

On the up side I finished my first pair of from the toe up socks size 6 years, I still battle with the holes in the heels, but next time I have a chance I will ask someone who knows.

I also finished 2 odd socks and started a 3rd odd sock.

I think I found the perfect pattern for my rainbow coloured Kauni yarn namely a Super Karla Amazing wishing cape designed by Karen Noe.

On the downside, we got a offer for our house, but it's 250000 dk kr. or around 50000 US $ under asking prize, we turned it down.

I lost my shifts, and have to consider finding an other job, closer to home.

And worst off all the light of my life is away on business.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Sikken en træls arbejdsgiver du har. Han/hun har åbenbart ingen forståelse for at man risikerer øget fravær når man har unge medarbejdere med små børn. Håber du finder noget rigtig spændende arbejde med en god arbejdsgiver.
Knuser fra Jane