søndag den 2. september 2007

Oh hvilken dag og nat/Oh what a day and night



Karen, Betina og Dorthe (Strikke-feen)


Tina (KnitTina)


Lisbeth


Inge og Githa

Desvære havde jeg ikke fået et billede af Ingrid.

Som I kan læse hos KnitTina var jeg så heldig at have besøg af kvinderne fra min gamle strikkecafe i går, det var så hyggeligt og hvor var det dejligt igen at være sammen med ligesindede.





Med sig bragte de disse tilskud til min nye have, smukke smukke blomster som jeg regner med at få i jorden i løbet af den kommende uge, hvor jeg har fri….

Dagen var rigtig god, men som så ofte før, når dagen har været super så vise natten sig fra sin værste side, Lillemanden vågnede ved 1 tiden og kastede op den næste times tid, suk især fordi jeg ikke kunne falde i søvn igen bagefter.

I dag har han det meget bedre og Datteren og jeg fik tid til en hurtig tur på vores cykler, første gang jeg rigtigt fik prøvet min nye cykel, da jeg dagen efter at have fået den fik fjerne hæmorider hvilket satte en stopper for slige udskejelser en rum tid og da enden var ok igen stod vi over for en flytning.



Lillemanden øver sig på sproget i disse dage men det danske sprog er svært:

La dang = banan
Eja = æble
Mer = mælk
Rahja = alle dyr med fire ben, pels og en hale.

As you know my knitting group came Saturday for a visit, oh how I missed them, they brought with them these beautiful flowers for my new garden. They will find their permanent place in the week a head as I have the whole week of work….

As good as the day was as bad was the night, my boy threw up for an hour, and when he finally fell a sleep I couldn’t sleep.

To day he is all better, so the daughter and I got time for a quick bike ride, first time for me since I got it, do to a haemoid operation and a move.

Ingen kommentarer: