torsdag den 30. august 2007

Glæder mig

På lørdag skal jeg gense 8 af de kvinder jeg har tilbragt hver tirsdag med det sidste år, så mine aftener går med at skrive indkøbslister og planlægge.

Vi bestilte nye hårde hvidevare i går og hvis vi er heldige kommer de i morgen så kryds finger.

Jeg arbejder intensivt på trøjen til datterens build a bear, hun har rykket for den mange gange, godt vi ikke har aftalt dagsbøder for så ville jeg være ruineret.

Desværre havde Frk. Fingernem ikke noget rigtigt gult strømpegarn, så jeg har været på nettet for at finde noget, Markno har så nu må jeg lige finde tiden til at bestille 1 par ngl. og måske lidt ekstra guf, ikke at jeg mangler men….

Vi har lige haft el tjek i vores nye hus, hovde delen af de elektriske installationer er ulovlige :o(

This Saturday 8 of the wonderful women I spend every Tuesday with in the last year, will come to visit me, so last night was spend writing grocery lists and planning.

We ordered new appliances and if all goes as planed they will arrive tomorrow, so cross your fingers.

I’m working exclusive on a sweater for my daughters build a bear it’s been on needles for a long time.

Sadly my knitting friends couldn’t get hold of bright yellow sock yarn, so I searched the net and found some at Markno, now all that is missing is to place the order, but I thinking of ordering some extra goodies, not that I am in need, but..

Husband just called we had a check of all electric instalations, it turns out most ar illegale :o(

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Aii Line!! Vi, strikkere mangler da altid garn :-)
Krydser fingre for Jeres hårdevidevarer når frem til weekenden..
Og ha nu en rigtig god dag på lørdag med strikkedamerne!!