torsdag den 16. august 2007

Tilbage for en kort bemærkning/Back for a short announcement

Flytningen gik godt, det tog flyttemændene 2 timer at få vores klaver ned fra første salen, men kun 5 min at få det på plads I vores nye hus. Jeg takker forsynet for at vi besluttede at hyre dem.
Nu er den næste store opgave at pakke ud og komme på plads, godt at Gemalen har fri de næste 2½ uge.

På grund af ned og ud pakning har jeg ikke rørt mit strikketøj siden min sidste tur i strikkecafe og jeg savner det, men kasserne har første prioritet, de skal afleveres tømte på næste fredag, så det er bare at komme i gang.



Tirsdag var Prinsessens første skoledag, og af sted kom hun, men ikke uden sværdslag, for hun ville ikke, alt for mange omvæltninger gætter jeg på.
Men efter første skoledag var til ende havde Gemalen svært ved at få hende med hjem så vi ånder lettet op og tror på det bedste.

Vi mangler stadig vores Internet forbindelse, Cybercity arbejder på sagen, men det ikke før I morgen tidligst, jeg tvivler.

So the move went well, and now we are left with unpacking all our stuff and finding room for it al.

I haven’t touched my knitting since august 7th and I miss it bad, but the packing and unpacking comes first besides been at work for 9,5 hours a day all week.

Tuesday the princess started school, not without a fight, she was scared, now my husband can hardly get her to come home with him and the toddler when the school is out :o)

We are left without a connection to the internet and wont be up and running before Friday at the earliest.

4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hejsa Line..
Godt at høre det gik godt både med flytningen og første skoledag.. jeg er sikker på din lille prinsesse nok skal falde godt til;-)
Glæder mig til vi ses.. og tak for din hilsen.
Knus

IF Stjernen sagde ...

Hej Line,

Jeg har siddet spændt og ventet på at du kom tilbage :-)
Godt at høre at alt gik godt (og hurra for flyttefolkene).

KH Britta

hanneb sagde ...

Hvor er dine børn søde. Det var godt at skoledagen alligevel blev god:)
Vi andre har også sommerfugle i maven hvis vi skal noget nyt:)
KH Hanne

Brogaard sagde ...

Hejsa.
Dejligt at høre lidt nyt fra dig igen ;o)
Super at høre, at prinsessen havde en god første skoledag.
Glæder mig til at høre meget mere fra dig.

Kh. Fru Brogaard.