onsdag den 22. august 2007

Jeg savner/I miss

Jeg søgte gennem min blog i går, da jeg jo af gode grunde ikke skulle tilbringe nogle timer i selskab med de dejlige kvinder fra strikkecafeen, oh hvor jeg savner jer, nå men jeg fandt at min færdiggørselsrate på FO’er er meget ringe for 2007 i forhold til 2006 på trods af at jeg først begyndte strikke igen i maj.

Jeg har haft en laaang dag på arbejdet i dag fra 8 til 18, men jeg håber at jeg kan få min liste af FO’er færdig til sidebaren og måske endda få tilføjet billedlinks til hver FO så jeg kan dokumenter dem.



I går fandt jeg ved et tilfælde fandt ud af at vores nys overståede bryllupsdag var af den uldne slags, jeg lod et ord falde til Gemalen, og se hvad han havde købt til mig.
4 ngl. Mohair blanding og 2 ngl. Strømpe garn, mon ikke han kender mine svagheder.

Under flytningen mistede vi vores ene hunkat, og vi kan ikke undvære en kat, så på lørdag skal vi ud og se på en Norsk skovkat killing og en Main Cone killing og vi glæder os.

I went though my blog last night since I wasn’t going to my regular knit cafe, oh how I miss those sweet ladies, and found that my track record for FO’s this year is very poor, compared to last year and that in spite the fact that I only started knitting again in May.

I have a looong day at work to day from 8 am to 6 pm, but hope I will have time to finish My FO lists and if I’m lucky I will even have time to link to those FO so you can see them.

Yesterday I by chance discovered that our just past wedding anniversary was of the woollen kind, I dropped my husband a hint and see what he gave me. 4 skeins of a beautiful mohair blend and 2 skeins of sock yarn, does he know me or what??? ;o)

While we were packing up and moving house we lost a cat, this will just not do, so Saturday we have 2 appointments to see kittens, Main Coon and Norwegian forest cat and oh how are we looking forward to it.

Last a message to my Hogwarts sock pal, I was so relived to hear that the package wasn’t lost in the mail, Please leave a message when the package has gone in the mail.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Line,
Dejligt at se at der er lidt liv, ovenpå jeres flytning. Du kan tro du også var savnet i tirsdags, du har jo været i gruppen siden vi startede hos Marina. Husk at passe på dit garn med de nye killinger i hjemmet. Kommer desværre ikke d. 1. sept. men vi ses på et andet tidspunkt.
KH
Charlotte