torsdag den 2. august 2007

Hvad laver jeg/What am I upto?



Mit hjem mister mere og mere den hjemlige følelse og stakken af disse vokser med foruroligende hast.



En spurgte hvad jeg ville strikke af det garn jeg købte sidst jeg var i strikkecafe I kan bedst se den her, Tina har nemlig strikket en i lyserød, min bliver dog rød.



Udover toppen strikker jeg også på de grimmeste sokker jeg nogensinde har set eller strikket og de er endda tænkt som en gave, nu håber jeg bare at modtageren vil modtage dem i samme ånd som de er lavet, for de bliver strikket med kærlighed.

My home loses rapidly it’s homeliness, and the stack of boxes are growing at a mind blowing speed.

One asked what I was to knit in the yarn bought last I was in stitch’n’bitch, you can see it best at Tina’s blog, I’m knitting it in red.

I also started knitting the ugliest socks ever, and to make it worse they are to be a present, I just hope that the recipient will receive them in the spirit they are knitted in, cause every stitch is knitted with love.

3 kommentarer:

Rebecca sagde ...

You are busy! I hope you have received your Hogwarts Sock Swap package by now. please let me know if you have not!

Anita Lundkvist sagde ...

Rigtig god flytning!!
På mange måder er det en god ting at flytte alt sin habengut og få ryddet op i det man for længst burde have smidt ud.
Det bliver skønt at kunne nyde sensommeren i det nye :)

Karina sagde ...

Det bliver aldrig min ynglingsbeskæftigelse at flytte, men alligevel har vi gjort det en del gange. Vi var oppe på 80 af de store flytterkasser sidste gang vi flyttede, og nu bliver vi bare hvor vi er. Vi gider ikke! Håber det bedste for jer og held og lykke med det nye!
Hilsner fra
Karina