mandag den 28. januar 2008

En tur i mørket/A walk in the dark

Sønnen havde i et upåagtet øjeblik snuppet kortet fra parabol receiveren og nu er det ikke at finde nogen steder.
Så i går, mens Datteren, efter eget ønske, legede hos en klassekammerat og Sønnen sov middagslur, drog han til venner for at se den famøse håndbold kamp.

Er I for øvrigt klar over hvor afhængige af TV’et I er, min familie (far og datter), var nærmest i koma da kortet ikke var at finde, jeg er nærmest ligeglad jeg har min labtop og mine lydbøger og Sønnen ser kun en gammel og meget slidt dvd med Teletubbies, så han er ligeglad.

Nå men sagen var at da Sønnike vågnede, savnede vi Farmand og Søster, så på med tøjet og ud i den mørke aften og hvor var det hyggeligt at gå mørke tur med en der aldrig før har opdaget stjernerne og som for første gang ser lysene fra en flyvemaskine.

I går fik vi for øvrigt også afhændet 14 sække børnetøj til naboen der sorter og fordeler tøjet til dem der kan bruge det.
14 sække fylder rigtigt meget skulle jeg hilse og sige.

Ellers har Sønnens skoldkopper det fortræffeligt, de formere sig i foruroligende fart og de klør så forskrækkeligt, stakkels lille mand.

When the son woke after his nap, we missed the father, who by necessity had gone to watch the Danish handball team win the championship, and the daughter who was with a school mate.

So we put on some clothes and went out into the dark evening, so fun to walk with someone who discovers the stars for the first time and lights from an airplane is a wonderful thing for a 2 year old.

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Hej Line..
Ja, det er utroligt så meget fjernsyn betyder for nogle...selv ser jeg ikke så meget, men engang imellem er det da hyggeligt, men vores fjernsyn er næsten tænt hele døgnet, for Micael kan åbenbart både stå ude i værkstedet og se fjernsyn i stuen!!! - og så siger man mænd ikke kan flere ting på en gang??
Og line alt er iorden med klippan turen;-))
Knus herfra