mandag den 15. januar 2007

Jeg har brug for hjælp

Lillemanden og jeg er hjemme i dag, han har det skidt det lille skind, feber, snue, hoste og overfladisk vejrtrækning, men en tur hos lægen viste heldigvis at han "bare" er forkølet og er ved at få tænder, den sidste hjørnetand har nu også meldt sin ankomst.

De ømme gummer bliver klaret med en kold sut fra fryseren og feberen klare vi herefter med lidt Panodil, lægens ordre.

Jeg er ved at finde mig til rette her på min nye blog, men jeg synes der mangler noget pynt, jeg havde da jeg startede med at blogge, en vejrpige, et ur og så har jeg på et tidspunkt set den smukkeste pige lavet ligesom broderi men kan jeg finde dem igen, nope så det er her I kommer ind i billede, send mig gerne sjove smukke og pyntene links så jeg kan få pyntet min nye blog op.



Tilslut vil jeg bare vise jer et proces billede af min hæklede/strikkede taske.

Ingen kommentarer: