torsdag den 25. januar 2007

Katastrofer mm

Så blev det min tur til at blive tagget eller hvad det nu hedder.
Hende her synes at det kunne være sjovt at får 6 sære ting af vide om mig so here goes…

* Jeg slapper bedst af i min seng med en kærlighedsroman, har et pænt stort lager.
* Jeg kan godt lide at ligge tøj sammen men ikke på plads.
* Jeg læser rigtig mange børnebøger og fik tilbudet om at læse til bibliotekar men valgte at læse til pædagog i stedet.
* Jeg hader at komme for sent, men efter vi har fået børn sker det oftere end jeg bryder mig om.
* Jeg er meget genert men skjuler det godt.
* Drømmer og skændes tit med mig selv på engelsk.

Alle de jeg ved af har været denne igennem men sidder der en enkelt derude som ikke har været på den så grib chancen, det gør ikke spor ondt.



Her er hvad jeg er nået på Lillemandens trøjes forstykke.

Jeg har slået op til en sok og wow hvor har jeg savnet at strikke sådan nogen, var faktisk begyndt at bekymre mig over om jeg nu lige stadig gad det sokkestrikkeri, men hvor var det dejligt at få startet på 2. sok til mine girly socks.




I går var en blandet fornøjelse, dårlig mave, forstuvede tær og en meget kold lygtefest i ungernes institution, så er det godt at have noget at se frem til, og jeg er begyndt at glæde mig rigtigt meget til på lørdag hvor bedsteparten af stikkkecafén skal til Klippan Yllefabrik, har 500 kr fra svigerforældrene der er øremærket til dejligt garn.

I dag startede heller ikke for godt, min mave er stadig dårlig og det udløste endnu en sygedag, men det er nu ikke det værste, næ indtil kl. 12:30 havde jeg ingen adgang til i-nettet og jeg må indrømme at jeg så småt begyndte at få tvangstanker ;o)



Jeg har rigtigt fået gjort brug af min julegave fra Gemalen og for et øjeblik siden fik jeg rullet sidste ngl. strømpegarn op og nu kan de alle være i en frugtkasse fra Årstiderne.

Og så lige til sidst, tag lige et kig her og så om du evt. har svaret på den eftersøgning Dorthe har sat igang.



Nå jo lige en ting til, se lige her, Datteren tog selv af egen fri vilje mors hjemmstrikkede sokker på i går, er I klar over hvor det varmer et moder hjerte, ja selvfølgelig ved I det.

Ingen kommentarer: