tirsdag den 16. januar 2007

Lad mig betro jer en hemmelighed

Jeg har fjernet MSN fra min puter og nu skal jeg afsløre hvorfor jeg har taget dette drastiske skridt ;0)

Jeg har brugt meget tid på MSN, men efter at jeg begyndte at strikke, har det irriteret mig hver gang en dristede sig til at starte en samtale med mig på MSN'en, til sidst var jeg altid offline men jeg blev stadig opfordret til at komme online, så jeg besluttede at slette MSN'en helt.

Jeg ved det jeg er tosset, tænk at slette et program fordi det stjæler min strikke tid, men da jeg i forvejen ikke har for meget alene tid vogter jeg nidkært om den tid jeg har, så der har I det, er jeg den eneste der kunne finde på sådan noget?

I dag er den min sødeste storebrors fødselsdag, Tillykke brormand håber du får en rigtig god dag, du skal vide hvor glad jeg er for at vi snakker sammen igen.

Min dag bliver god for i aften er det strikkecafe og så skal der hygges…

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej line

ok,kunne jo være at husene/gårdene lokkede hernede,har i prøvet at kigge både på dem via nettet og jobs.

hvor blev jeg glad over at læse du atter snakker med din bror,nu ved jeg ikke hvor længe det har stået på og det kommer sådan set heller ikke mig ved,men det glæder mig at du har forbindelsen til ham.

et lille øv til at matti har været syg og tænder asjjj.

ha` forhåbentlig en forsat god uge.

mange hilsner fra dorthe