torsdag den 23. oktober 2008

Livet trækker spor.

Livet trækker spor, nej lad mig være ærlig, det trækker plovfure og i bunden løber der vand.
Det meste er udgydt af mig. I disse dage, uger, måneder og gisp vi nærmer os et helt år.

Når men ikke alt er gråt i gråt.

I går modtog jeg en fantastisk mail, fra en anden strikker, en strikker jeg aldrig havde forventet af hører fra igen.

Sidste år i juni og juli deltog jeg i et Hogwarts sock swap og modtog aldrig mine sokker.
I går fik jeg en mail fra den kvinde der skulle strikke mig et par sokker og sørme om hun ikke efter al den tid stadig havde mine sokker og nu skulle de være på vej til mig.

De kunne ikke falde på et mere tørt sted og jeg glæder mig som et lille barn til at de kommer til landet.

Ellers sker der ikke det store, jeg arbejder en vis legemsdel ud af bukserne og i morgen skal jeg hjem til mine børn og så kan jeg endelig sove igen.

Note to self: bestil tid hos lægen må have hjælp til at sove i disse dage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kæreste Line

Hvor gør det mig ondt, at dette er dit lod.

ville sådan ønske jeg kunne trylle, for så skulle du tildeles en hel masse held og lethed til tingene.

En massse hilsner og tanker til dig , knus fra Dorthe71 NB

Jane sagde ...

Vil bare give dig dig et cyberknus og ønske dig en god weekend og en fantastisk uge med børnene.
Knus fra Jane