søndag den 2. november 2008

som lovet

I går var jeg sammen med en gruppe andre vidunderlige kvinder samlet hos Dorte B til strik-in.

Sådan et møde giver vitaminer og godt humør.

Jeg fik færdig gjort mit 3. par sokker og jeg glæder mig til at vise jer dem.
De gør mig glad helt ind i maven hver gang jeg får øje på de.
Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe qualitas strømpegarn henne?

I samtalens løb fik jeg nævnt Shelly Kang's sock yarn blanket og flere ville vide mere så her er linket.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Desværre måtte jeg melde afbud på grund af migræne. Hvor ærgeligt, jeg ville så gerne have hilst på dig.

Brogaard sagde ...

Hejsa.
Ja, det er altid dejligt med hjemmestrikkede sokker.
Du kan blandt andet købe garnet her: http://www.garnlageret-aarhus.dk/Garn/Uld/Str%C3%B8mpegarn.html

Anonym sagde ...

Hej Line og tak for sidst. Glemte helt at fortælle dig at du så knaldgodt ud. :o)
Øv linket fører mig ind til Ravely, men jeg er ikke medlem og agter heller ikke at blive det.
Ville ellers gerne ha' set det tæppe.
KH Lise

Anonym sagde ...

Ih hvor er det dejligt at høre, at du kan få tanket energi og humør og vitaminer op i sådan en skøn gruppe kvinder! Husk at du har fortjent det aller bedste kære Line, hver dag og hele tiden - bare fordi du er dig :-)
Kærlig hilsen Lene :-)