onsdag den 25. oktober 2006

Ja hvem ville gætte det?/Who would have known?

Jeg har fundet ud af at jeg ikke er til fine fancy sokke mønstre, næ nej lad mig beholde mit 2 ret 2 vrang mønster og så er jeg glad.
Jeg havde lånt Nancy Bush's Knitting Vintage socks på biblioteket og ikke et mønster fristede mig, mærkeligt.

Jeg var også så heldig at de lige havde fået Claire Garland's Strikkede Tøzer hjem, så den snuppede jeg med, sammen med et par Marianne Isager bøger: Strik a la carte (som på et tidspunkt må ende permanent på min bog hylde), Afrika og Strikkede trøjer Året rundt. Jeg faldt også over Vivian Høxbro's Skyggestrik, Sue Gebhard's Vintagestrik og Sys Fredens' Strik sammen (endnu en bog der må stå på min boghylde)

Hvis nogen af jer læsere støder på Sys Fredens' Strik sammen til en overkommelig pris (ca. 50,-) så må I meget gerne sige til.

Ellers er jeg nået lidt videre med svigerfars sokker, begge hæle er lavede og jeg er halvvejs på den første fod, desværre opdagede jeg forsent at jeg havde lavet hælen over de forkerte pinde og måtte pille skidtet op igen, ikke sjovt når sokkerne ikke ligefrem pirre mine sanser.

Jeg har også slået op til Datterens anden pink sok, da den første er prøvet og godkendt.

Og så lige en bøn, er der ikke en af mine læsere der er en html haj, jeg synes nemlig det er vildt ufikst at alle mine små gadgets i sidebaren ligger helt nede i bunden, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg retter det, hjælp!!!!!!!!!!!!!

Har I for øvrigt set at jeg har fået besøgstæller på med lande inddeling, nice synes jeg, især fordi jeg har besøg fra mange eksotiske lande, se selv (helt nede i bunden).



I discovered that fancy sock patterns are not for me, I borrowed Nancy Bush's Knitting Vintage socks on the library, and not one pattern to my fancy, strange.
I'll stick with my old 2 knit 2 purl pattern and all is well.

I was also lucky to find Claire Garland's Knitted babes, Marianne Isager's Knit a la carte and Africa, Vivian Hoxbro's shadow knit and a couple of knitting books by other Danish designers.

I finished both heals on my Father-in-laws socks and is halfway on one foot, but had to rip one heal when I discovered that I knitted it over the wrong needles, blast, especially since those sock does nothing to tickle my senses.

I also cast on for my daughters 2. pink sock, the 1. was tried and approved.

Have you seen my latest gadget in the bottom of my right sidebar, a visitor counter that shows from which countries my visitors come from, cool right.

Ingen kommentarer: