mandag den 30. oktober 2006

Ok jeg tror jeg gik lidt overbord da jeg blev færdig, med svigerfars sokker.

For jeg slå ikke op til bare en eller to nye ting, nope ikke mindre end tre nye strikketøjer så dagens lys i går.



Først en alfehue strikket i det lækre alpaca garn jeg fik fra Vigdis som var min hemmelige ven i 3. omgang af HNV4, opskriften er fra Hotte huer af Lena Blidell.



Og så kunne jeg ikke modstå at slå op til Latifa fra Knitty.com, men som I kan se har jeg rodet rundt i farverne, men Gemalen synes det er flot sådan, og da det er ham der skal se på mig med det på får han lov at bestemme, men tak for hjælpen.



Og så lige før sengetid slog jeg op til Lillemandens tigertrøje, Datteren som er blevet bidt af en gal hest, var nemlig enige med mine læsere at hun skulle have en zebratrøje. Nu håber jeg bare at jeg har nok garn.



Jeg skulle bruge 2 maskemarkører men havde ikke nogen i den rette størrelse, det gave mig undskyldningen for at lege lidt med mine nye glasperler, perlerne er så smukke at jeg næsten ikke kan nænne at bruge dem, men det er jo noget pjat.
Her kan I se et nærbillede af den ene af mine nye markører.

Ok I guss I over indulged a bit when I cast on for not one or two, but three new knitting projects.

First thing I cast on for was a hat in the yummy alpaca I got from Vigdis who was my secret pal in the HNV4 swap, a Nordic swap game like the Secret Pal swap.

Secondly I couldn't resist casting on for my Latifa from Knitty.com, and as you can see, I messed up the colour code, but as my husband likes the colour code and he is to see me in it I decided to leave it.

And just before bedtime I cast on for my toddlers tiger sweater, my daughter who is into horses agreed with my readers, that she should have a zebra sweater (zebra is a kind of horse right?).

As I should use 2 mask markers for the tiger sweater, I had the perfect excuse to play with my new handmade glass beads, the beads are so beautiful that I have a hard time convincing myself to use them.
Here is a close up of one of the markers.

Ingen kommentarer: