onsdag den 11. oktober 2006

Endelige overstået/Finally done

Jeg er vendt hjem efter det opfølgende jobinterview, men der var nu ikke meget interview over det, de brugte nu mest tiden til at fortælle om oplæringsprocessen og arbejdstimerne, og de har lovet at melde tilbage inden ugen er omme. Så nu er der kun ventetiden tilbage.

Ventetiden er over de har lige ringet, jobbet er mit, jeg starter den 1. november kl. 9.



Jeg var jo til sidste strikkecafe i går aftes og vi fik et tilbud de fleste ikke kunne modstå, så med hjem kom 8 ngl. Alpaca til et sjal (billede yder ikke farven ære), 200 g hvidt ubanderolet filte garn til ungernes julegavesokker og 4 ngl. Opal strømpegarn (der er ingen tvivl, vel jeg ælsker Opal strømpegarn).



Jeg fik også vedlagsfrit et ngl. af dette tossede garn, regner med at Datteren kan bruge det til sine karkludspudebetræk.

<

Og så greb jeg den sidste mulighed for at lære at hækle i denne omgang, tak for din tålmodighed Karen ;o)

I've just returned from my second and last job interview for the job I was interviewed for last Friday, not much of an interview though, they spend the whole telling about the training and the workschedule, they promised to let me know if I got the job later this week. So now all I can do is wait.

The wait is over, they called just now, and I got the job, I start November 1. 9 am.



My LYS is as I have mentioned going to close, and last night was our last stitch n bitch, and we had an offer few of us could refuse, so I brought, 8 skeins of Alpaca for a shawl (the photo dos not show the colour properly) 200 g of white felting yarn for my kids Christmas gift socks (we give them one small gift each day from the 1. to the 24. of December) and 4 skeins of Opal sock yarn (let there be no doubt I luv Opal sock yarn), home with me.



I also got this funky yarn for my daughters dishcloth pillowcases.

As this was our last stitch n bitch I grabbed the opportunity to learn how to crochet a bag, thanks for all your had work ;0)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej Line
et stort tillykke med jobbet. Håber at u vil blive glad for det og så nyd resten af dine fri hverdage.
Alpakkaen ser lækker ud og jeg glæder mig til at se hvilket sjal du har tænkt.

Anonym sagde ...

Tillykke med dit nye job og tillykke med alt dit flotte nye garn.

IF Stjernen sagde ...

Tillykke med jobbet!

Det lilla alpaka er bare så flot - glæder mig til at se sjalet.

Knus Britta

Helle Holst sagde ...

Sikke da en vidunderlig dag du har haft:o)
Stort tillykke med jobbet - og alt det lækre garn!

Kh. Helle

Anonym sagde ...

hej line

jeg vil da også lige ønske dig tillykke med det nye arbejde...
godt gået..

glæder mig til vi skal ses hos charlotte.